close


((進入請把右方MUSIC音樂關閉再點PLAY))



____________________________________________________________



很好聽的一首歌...XD 聽到這首歌..有種要畢業的感傷呢!><









-動畫- ((看到小貓貓跑步就是可以點喔~))





歌詞:



Love in your eye       在你眼中充滿關愛

Sitting silent by my side  靜靜的坐在我身邊

Going on Holding hands    沿途挽著你的手

Walking through the nights 漫步整個晚上





*Hold me up Hold me tight    支持我、抱緊我

Lift me up to touch the sky   讓我能觸摸到天空

Teaching me to love with heart 教我懂得用心去愛

Helping me open my mind     幫助我打開心門





I can fly        我能飛翔

I'm proud that I can fly 我很驕傲我能飛翔

To give the best of mine 給你最好的我

Till the end of the time 直到時間的盡頭





Believe me I can fly    相信我,我能飛

I'm proud that I can fly  我很驕傲我能飛翔

To give the best of mine  給你最好的我

【The heaven in the sky】 【天上的天國....】





Stars in the sky       在滿天繁星中

Wishing once upon a time  我曾許下願望

Give me love Make me smile 但願有愛的降臨讓我展開笑靨

Till the end of life    直到生命的最後一刻 [*]





Can't you believe that you light up my way 你可相信、你已照亮了我的前路

No matter how that ease my path     而我的路途會是如何己不重要

I'll never lose my faith         我決不失去信心





See me fly          看我飛

I'm proud to fly up high  我很驕傲得以高飛於天際

Show you the best of mine 呈現於你我所最好的一面

Till the end of the time  直到時光的盡頭





Believe me I can fly      相信我、我能飛

I'm singing in the sky     我在空中高唱著

Show you the best of mine   呈現於你我所最好的一面

The heaven in the sky      藍天中的天堂





Nothing can stop me     沒怎麼能阻止我

Spread my wings so wide    展翅翱翔





____________________________________________________*





arrow
arrow
    全站熱搜

    rrr3325451 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()